onsdag, april 06, 2011

Yoga är skönt!

Igår var jag på Yoga igen.
Det är onkologen på Ackis som har yoga-kurser för oss med cancer.
Den är inte den svettiga typen av yoga utan mer avslappningsyoga med mindfulness.
Jätteskönt.
I två timmar håller vi på och jag känner verkligen skillnaden efteråt.
Det är inte ofta annars jag tar två timmar och bara fokuserar på mig själv innåt.

Efteråt är det samtal i grupp, vi är normalt ca 4-8 personer i gruppen.
Igår hade de bjudit in en forskningssjuksköterska som berättade lite om hur de arbetar och hur studier kommer till.
Det slutade dock med att vi hade mycket frågor om annat också som hon glatt svarade på.
Jättetrevlig tjej.

Idag ska jag beställa nytt golv till matrummet som vi håller på att fixa till.
Sen ska jag jobba några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar