fredag, april 22, 2011

Glad Påsk!

Åhh, vad härlig det är med sol. Härligt att få sovmorgon. Härligt att vara ledig. Härligt att vara ute.
Solen gör under!

Började dagen med att leta fram min nya peruk, som jag hämtade ut när jag började att tappa håret igen.
Sen efter det så har jag inte tappat allt hår och den har legat kvar i kartongen inne i garderoben.
Men nu börjar jag bli riktigt less på det lilla hår jag har och har börjat fundera på om jag ska börja använda peruken.... fast det kliar med peruk....och när det är varmt ute så kliar det ännu mer....
hmmmm, jag har beslutsångest.
Den ska i alla fall klippas till lite grann, till en lite kortare frisyr hade jag tänkt, men det har inte blivit av än eftersom jag inte har använt den. Jag ska nog ringa frisören och få det gjort i alla fall, om jag nu bestämmer mig för att börja använda den.... velig? jag? nej? Så här ser den ut just nu i alla fall.



På eftermiddagen har jag varit ute i trädgården och planterat lite blommor och fixat lite


När jag ändå höll på att ta kort så fick jag lust att fota påsktulpanerna och påskdekorationen också....


GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar