måndag, april 18, 2011

Spåtanten Solan

Igår var jag och hos en spåtant.
Jag har varit hos henne två gånger förut.
Första gången sa hon en massa saker som stämde exakt. Det var nästa lite spooky.
Andra gången sa hon inte så mycket, utan mest bara lite allmänna saker som inte riktigt stämde.... då blev jag besviken. Så när det nu fanns en chans att träffa henne igen tänkte jag att jag prövar igen och ger henne en sista chans.

Men jag blev faktiskt lite besviken.
Det hon sa var att jag var trött.....och ja, det stämmer, morfinet och cellgifterna gör mig väääldigt trött.
Hon sa att jag skulle gå och kolla mina järnvärden.....
Jag kanske förväntar mig för mycket när jag tycker att hon borde ha sett i korten att jag är sjuk.

Hon såg att jag hade en "väldigt bra gubbe". Det visste jag redan ;)
Och fina barn, en flicka och en pojke. Fel! jag har två flickor.

När jag frågade om min hälsa så såg hon inget drastiskt, skönt! Så den biten väljer jag att tro på.
Och så fick jag några turnummer och rådet att spela på "dagens dubbel". Lika upp och nere.
Öhhhhh? Jag har ingen aning vad hon pratar om, men jag får nog ta reda på det och göra ett försök.

Jag vet inte vad jag vill att hon ska säga egentligen.
Det kanske inte händer så mycket mer i mitt liv än att vara mamma och vara sjuk.
Men 300 kr för ca 10-15 min av ingenting är dyrt! Så nu blir det inga mer spåtantbesök för min del!

Hittade en rolig website, där man kunde göra massa kul saker med sina foton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar