söndag, april 24, 2011

Sommar?

Vi har inga semesterplaner än.
Allt hänger egentligen på om jag får "ledigt" från behandlingen och hur länge i sådana fall. Förhoppningsvis kan läkaren ge mig ett svar direkt vid nästa läkarbesök om ett par veckor.

Eller en sak har vi planerad.  När jag fyllde år fick jag biljetter till Take That konserten i Tyskland i sommar av min man. Så dit ska vi absolut!!
Egentligen ville jag gå på konserten i London, men biljetterna sålde slut på typ 2 sekunder när de släpptes, sen så hade jag mer eller mindre glömt bort det.
Men min man kom ihåg. Han är väldigt duktig på att komma på bra presenter.Och jag har absolut ingenting emot att åka till Tyskland. Kan ju faktiskt passa på och testa om språket sitter kvar långt bak någonstans i mitt huvud. Det blir en utmaning.

Det är kul att ha någonting att se fram emot! Det behöver jag.

Här är ett litet smakprov av pojkarna som nu är vuxna (snygga!) män.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar