fredag, april 01, 2011

Första april?

Är verkligen första april en bra dag att starta en blogg?
Någon av misstag kanske tror att det är ett skämt...
Jag vet dock att det inte är ett skämt och att min cancer inte är ett skämt,
men det är något jag tror att jag har börjat lära mig leva med. (vad är alternativet?)

Jag börjar att skriva här på min blogg (som många, många andra) för att jag vill prova att "skriva av mig". Men också för att det händer så mycket hela tiden, hur jag mår, behandlingar etc och då kan jag gå tillbaka och kolla hur det var om jag inte minns. För minnet är absolut inte som det en gång var.

Jag vet att jag måste berätta om hur det har varit från början när jag fick mitt besked om bröstcancer

                                den 8 maj 2009

och vägen fram till idag, men jag vet inte riktigt hur jag ska dela upp det.
Ska fundera lite - men det kommer!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar