torsdag, februari 16, 2012

Shopping

Idag har jag varit med Lina i Gränby Centrum och umgåtts och shoppat. Tiden bara flyger fram när man går i affärer och tittar och provar.
I nästan 4 timmar var vi där.
Det gick bra.
Visst är jag helt slut nu, men det var det värt för nu har jag något att ha på mig på lördag!

Och Lina var så gullig.
Förutom rosa så tycker jag att klargrönt är en sån himla fin färg.
Jag har en tröja i mörklila från HM som jag brukar ha på yogan som är så skön, och nu finns precis samma fast i en underbar klargrön färg. Jag har sett den några gånger när jag har varit på HM men tyckt att det har varit onödigt att köpa en till, det är bättre att spara pengarna till Thailand.

Lina vet att jag har tittat på den här tröjan, så hon försökte smygköpa den åt mig. Det var lite svårt eftersom jag stod precis bredvid (!) men innan vi skildes åt så gav hon den till mig som en tidig födelsedagspresent.
Tack snälla Lina!

Eftermiddagen blev lugn.
Fick en krämig champinjonsoppa till middag, som Steve förberedde igår.
Väldigt god - nu börjar jag bli bortskämd med god mat på vardagarna också!
Vart ska detta sluta?

Idag är jag tacksam för;

1. Att jag har en sån fin vän som Lina, jag är lyckligt lottad!
2. Min nya fina rosa tunika/klänning och gröna yogatröja
3. Att jag ännu en torsdag får vara här och steka pannkakor åt mina barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar