tisdag, februari 14, 2012

Jaaaa

Idag lyckades jag att ta mig iväg till yogan!
Bara det är värt att firas.

Som vanligt så inser jag när jag har varit där hur mycket min kropp behöver den här yogan, helst varje vecka för att hålla sig någorlunda smidig. Idag var det jätteskönt, och bara "bra" övningar, alltså övningar jag och min kropp gillar. Djupavslappningen var också skön, och jag tror inte att jag somnade. Helt otroligt.

Nästa vecka kommer jag inte att kunna gå för det är sportlov och barnen är hemma, synd, men så blir det.

I posten idag kom det ett brev från min handläggare på försäkringskassan. Om man är sjukskriven och åker utomlands måste man ansöka om tillåtelse från dem att behålla sin sjukpenning medans man är borta. Hittills har jag aldrig haft några problem när jag har rest och förväntade mig väl inte några problem den här gången heller, men man vet ju aldrig. Det är skönt i alla fall att ha ett brev i handen där det står att allt är godkänt.

Just nu sitter jag och väntar på att Steve ska laga mat åt mig (igen!).
Det är ju faktiskt alla hjärtans dag.... nää, jag förväntar mig inte det egentligen, jag är bara glad att han hade gömt ett fint kort i morgontidningen och kom hem med en blomma efter jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar