torsdag, juni 09, 2011

Oförändrat

Oförändrat är ordet jag har börjat att tycka om att höra!
Doktor Greger var igår väldigt nöjd med min markör som nu är nere på 96, det är under 100 så det låter väldigt bra!
Och röntgensvaret var alltså bra, metastaserna står stilla, har inte växt eller ökat i mängd. Puhhh, för denna gång.
Nu ska vi inte tänka mer på de små skitarna på 8 veckor för det är de inte värda!!
Just nu sitter jag i stolen på ODA och får behandling. För ovanlighetens skull så är jag trött idag.....L vaknade ett par gånger i natt av att hon har huvudvärk och ville ha mer medicin, hon tycker att det smakar gott!

3 kommentarer:

  1. Så härligt med oförändrat! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir för din skull! Njut av helgen! Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Tack Liselott och Veronica! Hoppas ni har haft en skön helg i sommarvärmen. Kram Jenny

    SvaraRadera