måndag, juni 27, 2011

Kallt?


Idag har jag varit och jobbat några timmar, finns massor att göra om jag vill men det är svårt att hitta motivation nu när det närmar sig semester och solen skiner för fullt utanför fönstret. I juli månad kommer jag nog inte att jobba alls. Ska passa på att ta "semester" jag också, även fast det inte riktigt är semester eftersom jag är sjuksriven. Men jag försöker att vara "vanlig" och kalla det semester ändå! ;)
Vad vi ska göra på semestern vet vi inte själva än.

Restaurangmåltiden igår blev först fruktsallad med bröd.


Och sedan godis till efterrätt. (Tydligen låg det rester kvar i lekstugan sen Midsommarafton...)


Och så två nöjda servitriser....


På kvällningen försvann barnen till grannen och lekte.
Jag satt och vilade min trötta kropp i min nya hängstol som jag fick i morsdagspresent.


 Och lilla L tyckte tydligen att det var lite kallt igår kväll när hon gick och la sig. För när vi tittade in lite senare så såg vi detta..... Mössa, vantar och sjal. Man ser tom på bilden hur svettig hon var.
Sen gick vi vidare in till T och henne hittade vi med ett par shorts på huvudet!!!
Ha, ha, jag undrar vad som går runt i deras små huvuden när det är läggdags.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar