onsdag, september 28, 2011

Wordfeud

Idag fick jag behandling tidigt, väldigt tidigt. Redan 08.00.
Det fanns inga andra tider. Full rulle hos ODA.
Det som var bra idag, var som sagt var att jag fick ett piller istället för Tavegyl. Fungerade bra och jag var för första gången sen jag började med Taxolen i december, vaken hela tiden. I hela 3 timmar som det tar.
Vilken skön känsla.

Rösten lever fortfarande sitt eget liv. Nu är det en hel vecka som det har hållt på. Varje morgon när jag vaknar så pratar jag lite med mig själv och hoppas att den har kommit tillbaka, men det har den inte. Jag sa lite på skoj till Steve, tänk om det har något med strålningen eller cellgifterna att göra och jag kommer att låta så här resten av mitt liv?? Näää det går ju inte tyckte han, och jag håller med, hur jobbigt skulle inte det vara. Jag blir ju helt slut efter att ha pressat fram några meningar.

Jag har precis som alla andra nu blivit hooked på Wordfeud. Väldigt bra hjärngymnastik. Jag satt och spelade nästan hela tiden på ODA och har fortsatt nu när jag kom hem. Har några spel på gång samtidigt. Det är väl inte alla som kan sitta och spela spel på telefonen en helt vanlig vardag....

För några dagar sedan var UNT, den lokala tidningen hemma hos min fina vän Kajsa och hennes man. De pratade om att leva med spridd cancer och idag publicerades artikeln. Klicka här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar