måndag, maj 23, 2011

Meaning of life



Såg detta klippet på Facebook och tycker det var bra och tänkvärt.

Helgen har varit bra, alla i familjen är nöjda och glada efter en skön helg i sommarvärmen.
Steve och jag gick en långpromenad igår. Nästan en hel timme.
Vi gick inte snabbt, men ganska lagom tempo.
Det gick bra.
Jag var helt slut sen på kvällen, men det börjar kännas lite lättare för varje gång som jag är ute nu.
L och jag har storstädat hennes rum.
Oj vad duktig hon var på att slänga en massa gamla saker som hon har samlat på sig. Nu är det rent och fint igen. Vi möblerade om, och ikväll ska Steve sätta upp sänghimmlen som hon har valt ut.
Jag är nöjd. Men jag tror L är ännu mera nöjd.
Direkt efteråt så ville hon ringa runt och bjuda hit sina kompisar för att visa upp resultatet!

Och inte gick jorden under heller i lördags som någon gammal profet förutspått...
Vilken tur! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar