fredag, maj 13, 2011

Konstigt....

Något konstigt pågår med bloggen idag.
Mitt inlägg från igår har försvunnit.....
Förhoppningsvis kommer det tillbaka från cyber space någon gång snart.....

Igår var det vilodag.
Rödmosig tog jag emot en kompis som kom hem till mig med Sushilunch - mums!.
Efter en lugn eftermiddag var det sen på kvällen dags för promenad med "cancerbrudarna" som jag kallar dem. Alltså vi i gruppen "Unga Kvinnor" från bröstcancer föreningen.

Eftersom vädret var fint gick vi lite längre än vanligt för att sedan gå till ett café för kvällsfika.
Riktigt trevligt, vi var 8 st denna gång, varav en ny tjej som har hittat oss.
Det är alltid roligt när vi får nya medlemmar för jag vet hur trevligt vi har tillsammans plus hur mycket "nytta" vi har av varandra och varandras erfarenheter.
Det enda jag oroar mig lite för är att jag "skrämmer iväg" någon.
Eftersom jag har fått tillbaka cancern medans de nya i gruppen går igenom behandlingen med målet att blir friska. Jag känner mig som jag oroar dem ibland när jag berättar min historia, att det faktiskt kan komma tillbaka - ganska snabbt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar