söndag, november 04, 2012

Lite mer

Nu har i alla fall läkaren varit här och berättat lite mer.
Det var en Onkolog som jag inte träffat förr, men han verkade bra och förklarade tydligt vad de har gjort, lite hur de har tänkt och vad han vet/tror/hoppas kommer att hända imorgon. Helt annorlunda mot han som pratade med mig igår!

De vet fortfarande inte vad andningen/smärtan beror på men de ska titta närmare på bilderna på röntgenronden i morgon förmiddag och sen återkoppla till mig.
Jag hörde ord som lungsäck och hjärta. Men mitt EKG var i alla fall ok om jag förstod honom rätt.

Sen så ska jag ju få behandling i morgon och han trodde/hoppades att nån kirurg också ska ha tid för mig då.

Har jag tur så får jag åka hem i morgon men mer troligt är tisdag fm.

Så där är jag nu.
Ska bli skönt att komma igång med mina nygamla cellgifter igen, jag hoppas verkligen att de biter på nykomlingen i levern!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Vad bra att du iaf fick positiva svar på hjärna och skelett. Den i levern är ju så liten att den fixar du!! Jag tänkte fråga dig hur du gjorde med intyg på mediciner när du flög utomlands. Fick du det av dr eller Apoteket? Vad fixade du med mer när ni åkte? Är rädd att jag missat något. Jag ska åka till gran canaria och har spridd bc till lever lunga och stor propp i hela armen. Min mail är Therese-engstrom@ hotmail.com vore jätte snällt om du orkar kan svara. Lycka till nu! Håller alla tummar och tår för dig! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Massor av styrkekramar från A,H&M till Dig!

    SvaraRadera