onsdag, mars 21, 2012

Trött.....

...trött, trött, trött.....
Helt otroligt hur mycket jag sover den här omgången. Jag sover stenhårt hela nätterna. Och måste ändå lägga mig och sova en eller två gånger under dagen för att sen på kvällen somna på soffan framför tv'n vid niotiden. Hur trist som helst. Jag har verkligen ingen energi på dagarna att göra någonting. Orkar inte ens sortera papper, och då är det illa! :)

Igår så hade T en tid på Ackis för ett hörseltest och läkarbesök, och det gick bra. Hörseltestet visade inget ovanligt, utan att hon har en helt normal hörsel. Läkaren tror att den nedsatta hörseln hon hade tidigare berodde på den utdragna förkylningen hon har haft. Skönt i alla fall att få det bekräftat nu att allt är ok, och när hon inte hör vad vi säger, så vet vi att hon inte kan skylla på hörseln!

Idag kom Anna ut med en god sallad till lunch åt oss. Vädret är ju så underbart idag så vi satte oss i uterummet och åt, vilken njutning. Sol,värme och trevligt sällskap gör bara gott för kroppen. Tack Anna!

På eftermiddagen tog jag det lugnt (!) och sov lite till..... ännu en spännande dag i mitt liv!!

Nu måste jag hålla mig vaken så att jag inte missar Grays Anatomy, det är det enda tv-programmet som jag absolut inte vill missa! Så nu blir det att äta, ta piller och sprutor och hela köret innan 21.00!

2 kommentarer: