lördag, mars 10, 2012

Mello med resten av Sverige...

Då var det final igen.
I Melodifestivalen alltså. Vi sitter precis som resten av Svergie bänkade framför tv'n och tittar. Jag börjar faktiskt redan bli lite less på låtarna, man har ju hört dem ett antal gånger redan.
T's röst går till Loreen. L röstar på Danny för hon tror att han kommer att bli ledsen om han inte vinner..... och jag tror på båda två.
Snart så vet vi hur det blir.

Idag har L haft en kompis här, bakat muffins och sålt muffins. Ja, det var helt deras egen idé. Jag trodde de ville baka för att sedan fika och äta upp sina muffins. Nej då, de smidde planer bakom min rygg och gick ut och knackade dörr hos grannarna och sålde dem.
De sålde alla tolv och var nöjda och glada efteråt.
Jag vet inte om grannarna var lika nöjda och glada!

T var under tiden inne i stan och lekte med Tindra i några timmar. När jag sedan hämtade henne så stannade jag en stund och fikade och surrade med Ann-Sofie. Jättetrevligt, och gott fika bröd bjöd hon på också! ;)

På vägen hem så åkte vi förbi Gränby C för att ladda upp med smågodis inför kvällen.

Imorgon ska jag yoga hela dagen!
Det är en födelsedagspresent från Carola och Sara, självklart med deras sällskap. Ska försöka att komma i säng i tid ikväll (direkt efter Mello) och sova gott så att jag orkar med hela morgondagen.
Jag har aldrig yogat mer än 2 timmar i sträck förr så det här ska bli spännande. Det gör ju ingenting om det blir lite inslag av djupavslappning, så jag får sova lite.....

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktigt härlig yogadag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sofia, det har varit en skön dag! Kram

      Radera