fredag, januari 20, 2012

Låååång vecka

Nä, nu är det inget roligt längre.
Vi börjar att gå varandra på nerverna i det här huset.
Att vara hemma och vara sjuk och göra ingenting i en vecka, det är inte roligt.
L är i alla fall feberfri idag, så hon är tillbaka till sitt vanliga själv med en hel dos extraenergi att göra av med. T har fortfarande lite feber och är hängig, snorig och hostig.
Och jag tycker lite synd faktiskt om Steve också, han hade över 39 i feber i går kväll och mår inte alls bra. Så är det lilla jag då, som har fått hostan av dem, men inte febern....än så länge i alla fall. Men jag är ju stentrött av min egen anledning och har noll tålamod att underhålla sjuka barn.
Imorgon hoppas vi att T i alla fall inte har feber och att vi kan bege oss utanför huset en mindre stund och aktivera dem lite, med något, vad som helst!

Reporten mailade tillbaka.
Hon ville göra intervjun med mig ändå, med eller utan cancer.... så vi får se hur det här blir, vi ska träffas nästa vecka och prata. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar