onsdag, januari 11, 2012

Full rulle

Jag sov ok i natt!
Fantastisk känsla. När jag vaknade till och behövde dricka vatten, gå på toa eller brottas med tankar eller något sånt så har jag somnat om inom en timme. Rekord.
Det får gärna fortsätta så här.

Ännu en fullspäckad dag.
Lämnade in bilen på verkstan för bromsbyte
Träffat chefen igen.
Avskedsfika för Ann som slutade hos oss idag.
Strålning av huvud.
Bokade in ett läkarbesök innan strålningen i morgon så jag kan prata om att höja kortisondosen, få bort blåsor på tungan och varför jag är såååååå törstig och uttorkad.
Hämta bilen (inte billigt kan jag lova, men det är en fördel om bromsarna fungerar ok på bilen....)
Tillbaks till Ackis för att hämta kontrast, vätskan som måste drickas i 2 timmar innan man gör en DT-röntgen av buk och lungor.
Anna mötte upp mig där och höll mig sällskap, jag tittade på när hon åt.
Något jag själv inte fått göra på hela dagen eftersom man måste vara på fastande mage 8 timmar innan.
Idag har väl inte det varit något jätteproblem eftersom jag fortfarande är ganska konstant illamående. Men andra gånger har jag varit så hungrig att jag har nästan svimmat vid 18.00 tiden.
Fast det var helt ok att Anna åt, jag förstår att hon var hungrig ;) och var tacksam för sällskapet!!
Väl hemma och en halv hamburgare mättare så kom Sara förbi med matlådor att fylla upp vår frys med, stort tack än en gång Sara!
Och sen fick jag ett sms att kompis Lina har anlänt i landet och vi får träffas snart!!
En helt ok dag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar