lördag, januari 14, 2012

Bortskämd?

Men hur bortskämd blir inte jag nu då?
Jag vet inte riktigt vad jag kan säga mer än tack, tack, tack, tack till er alla som tänker på mig och ger mig små gåvor. Är jag verkligen värd detta?

Idag fick jag äntligen träffa min allra bästa Lina som kommit hem en sväng från England för att hälsa på mig. Vi gick en sväng på Gränby Centrum och fikade och pratade och pratade och pratade.
Hon hade med sig en jättekasse med saker till mig, engelska tidningar, sjalar, Pringles (salt & vinegar - mumma!) choklad, Clarins ansiktskräm och ett läppglans från Victora's Secret som smakar godis! Mmmmm.




Och gårdagens hjärtan från Carolina och favorithandkrämen från Kajsa.

Idag var barnen i Stockholm med min storasyster och alla kusiner, de skulle till Cosmonova och lite sånt. Och sen väl tillbaka så hämtar lillasyster upp alla barnen och de sover hemma hos henne i natt. Så vi får tillbaka dem i morgon vid lunch. Ska bli spännande att höra hur de har haft det.

Steve och jag tar det lugnt tillsammans här hemma ikväll.
Först hade vi tänkt att gå ut och äta, men jag orkar inte.
Tröttheten säger ifrån.
Så vi beställde mat istället och ska äta och sen titta på lite engelska stand up comedy-dvd's som vi köpte i England i julas.
Det är skönt att skratta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar