torsdag, juni 13, 2013

Det ringer!!

Vilket väder! Från solsken i evigheter till detta, regn. Spöregnar ute nu. Men vad gör det egentligen, nu behöver ju S alla fall inte vattna trädgården!

Det har dock stoppat mig från att gå till brevlådan, men jag kan nog rapportera att det snurrar mindre i huvudet. Det har inte slutat helt, men det händer definitivt mer sällan. 
Nu är frågan - hur vet jag när jag kan köra bil igen? Det som gör mig mest instängd av allt. Jag kommer att vänta tills jag känner mig säker på vägarna såklart, frågan är bara hur jag vet det. 

Idag har telefonen och mobilen bara ringt, ringt och ringt.
Det är precis som om världen bestämde sig för att ringa Jenny idag. Jag tycker att jag inte gjort något annat än att prata i telefon, å andra sidan så har mycket blivit fixat istället och jag har inte behövt trötta ut min arma kropp, bara mitt arma huvud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar