måndag, augusti 08, 2011

Ny vecka

Måndag.
Barnen är på friidrottsläger varje dag hela den här veckan. De har sett fram emot att få springa fort, hoppa högt och långt och allt sånt.
Själv ska jag jobba några timmar idag. Har egentligen ingen lust alls, är fortfarande på "semester" i huvudet. Men så påminner jag mig själv att jag ska ju vara glad som faktiskt k-a-n jobba. Så några timmar gör ju ingenting.
Jag hade sett fram emot yogan som jag trodde skulle börja imorgon, men i fredags fick jag reda på att det är inte förrän nästa vecka den börjar. Så jag får vänta lite till. Jag fick också reda på att det blir vattengympa 1 gång i veckan med start i september. Kul! Ska bli skönt att få röra på den arma kroppen lite mer. Jag försöker ju även att promenera minst en halvtimme om dagen. Det har gått sådär. Men Steve hjälper till och tjatar på mig (han har fått tillstånd av mig att tjata ;) ) Igår kväll gick vi i alla fall ut till slut efter att det regnat precis hela dagen! Sen så har jag ju faktiskt fått mina nya träningsskor levererade av Ian, som har kommit på besök från England. Jag beställde dom från en Engelsk website, eftersom det var nästan halva priset på Asics skor där jämfört mot här i Sverige.
Skorna är i alla fall väldigt sköna att gå i. Så nu åker de gamla i soptunnan.

Jag tror jag aldrig berättade innan semestern att fotoboken äntligen kom i brevlådan. Den blev jättebra. Superfina foton. Jag har redan tittat i den massor av gånger. Måste än en gång tacka Kjell på Irsta foto och The Essence Vitae Project.
Tack, tack, tack tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar