torsdag, augusti 11, 2011

Behandling

Igår var det den andra behandlingen efter min "cellgiftssemester". När jag åkte dit så var det fint väder och sol. När jag gick därifrån var det spöregn. T.o.m vädret vet vad som pågår.
Även den här gången så har jag kännt av gifterna mycket mer än jag brukar. Igår eftermiddag när jag kom hem så låg jag och sov till och från hela eftermiddagen. Och jag hade mer ont i kroppen än vanligt, det liksom värker i lederna, speciellt i benen och i mina knän.
Men efter nästan 12 timmars sömn i natt så känner jag mig något bättre idag. Och det är bra, för imorgon vill jag känna mig ännu bättre, för då bär det av mot Selma Spa. Jag och min ena syster ska åka dit och koppla av och njuta hela helgen, och ja, försöka träna lite också, gå promenader. Jag måste komma igång med promenader nu igen efter en ganska slapp månad.

Dagens positiva är att jag kan berätta att nu har jag tagit anitbiotikan mot mina utslag och finnar i ansiktet i en vecka och det har gett bra resultat. Det har blivit mycket, mycket mindre (tycker jag i alla fall). Det är inte helt borta, men jag tycker jag ser mer normal ut nu i alla fall. Bra va?

Och så några bilder från sommaren...

Lycka är....att fånga en skalbagge.

Är det någon här som precis har slukat en Daimstrut??

Lite regn ska väl inte stoppa någon från att hoppa studsmatta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar