torsdag, november 10, 2011

Hemma

Ännu en dag hemma med L.
Idag är hon dock piggare och kan förhoppningsvis gå till skolan i morgon. Själv har jag tänkt att jobba imorgon. Ska bli skönt att komma ut och träffa folk.
Jag vill även hinna titta lite i affärer och kolla om jag hittar något snygg top eller klänning. På lördag är vi nämligen bjudna på 40-års fest. Barnen ska sova hos syrran.
Ska bli kul att få komma ut bara Steve och jag, utan barn, för att roa oss. Det blir inte så ofta. Bara jag lyckas hålla mig vaken hela kvällen....
Men jag vill i alla fall ha något fint på mig, och efter att gått upp några kilon så är det inte så mycket i garderoben min som passar längre som det ska.

Fick precis ett samtal från min forskningssjuksköterska, min DT-röntgen blir på onsdagkväll nästa vecka. Och sen får jag svaret på onsdagen efter vid mitt läkarbesök.
Att vänta en vecka låter inte så länge, men det här gången tror jag att det kommer att kännas längre än vanligt-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar