torsdag, december 13, 2012

Avslutningar

Blodproverna var ok denna vecka.
Eller tillräckligt ok för att få behandling, bra!
Jag fick sällskap av Åsa som precis innan fått behandling en trappa upp.
 Det var kul att ses igen och tiden går mycket snabbare med någon att prata med. Vissa gånger tycker jag att det är skönt att vara ensam där, men ibland är det trevligt med sällskap, som igår.

Sköterskan berättade också att mitt hb-värde är väldigt lågt. 95.
Det har sjunkit ganska mycket på sistone och är det 90 eller under nästa vecka så måste jag få blodtransfusion i samband med behandlingen.
Det förklarar i alla fall varför jag fortfarande är så trött! Jag sover gott ca 10-11 timmar varje natt och är fortfarande trött. Ja, ja, vi får se hur det blir nästa vecka.

I tisdags kväll var det L's första avslutning och gradering på judon. Alla barnen var jätteduktiga och det var kul att se dem "in action".
Nu har hon en gul rand på sitt bälte och är jättenöjd!


I går kväll så var det T's tur för avslutning. Det var sista gången på dansen, så vi föräldrar fick komma och titta på dansen de övat på den här terminen. Jätteduktiga. Jag har försökt att lägga upp det  jag filma, men av någon anledning så lyckas jag inte på ipaden..... Så det blir ett foto istället från precis innan de börjar dansen.


På eftermiddagen igår så ringde Bolibompa/Minimello upp L och hennes klass för inspelningen av resultaten av rösterna som kommer att visas på fredag. Tydligen så blev hon ganska blyg när poängen skulle läsas upp och pratade lite för tyst, så de ringde upp igen efteråt för att göra om det, och då gick det bättre. Fredag 18.30 på Barnkanalen får vi se/höra hur det gick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar