söndag, juni 03, 2012

Torka...

Lite bloggtorka här de senaste dagarna.
Har inte funnits så mycket att berätta helt enkelt.

I fredags var jag hem till Åsa och åt en god lunch och fick trevligt sällskap. Det var ganska länge sedan vi sågs så vi hade mycket att prata om, mest sjukdom blir det ju pga att vi båda befinner oss i liknande situation. Men som ni vet tycker jag att det är skönt att ventilera sådant också!

I helgen har vi bara sett regn, regn och lite regn till.
Vilket betyder att jag inte har gjort så mycket utomhus. Har mest hållt mig inomhus, tvättat, plockat, spelat spel och lite annat smått och gott. I kväll har jag lagt ut några grejer på Tradera.
Får se nu om det blir något sålt. Hoppas det.

Idag kom Lina förbi och hälsade på en sväng.
Hon har lite ont i benen och kroppen efter gårdagens marathon i regn, regn, regn..... Men hon fullföljde hela loppet vilket jag är imponerad av i detta skitväder. Well done, bra jobbat!!

Och T har varit tapper och spelat fotbollssammandrag (3 matcher) i regnet i Månkarbo idag, men hon är lika glad för det, vad gör lite regn?!?

Nu laddar jag inför en ny vecka, med två besök från England, en röd dag och annat smått och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar