måndag, juni 18, 2012

Do it now.

När ska det sluta att regna egentligen?
Nu är det ju faktiskt juni och då ska det vara sommar! Vi får hoppas att vädret blir bättre framåt helgen, midsommar blir ju så mycket trevligare med solsken.

Idag ska jag åka förbi jobbet och hälsa på. Det var ett tag sedan jag var där nu, minns faktiskt inte när det var. Men det är bra att ha en anledning att komma ut lite mitt i all trötthet.
Nu är jag inne på vecka 2 av mina cellgifter, tar sista på torsdag, dagen innan midsommar, så förhoppningsvis får jag vara lite piggare över helgen.

L verkligen älskar att läsa och skriva just nu.
Hon har har precis knäckt "läskoden"
Jag hittade detta på vår white board i köket igår.
Hon har skrivit veckans meny för vår familj...... bara en massa nyttig mat......


Jag har verkligen inte så mycket mer att skriva just nu, det är helt stopp i hjärnan, så här är några kloka ord från Paulo Coelho istället;


1 kommentar:

  1. Ha ha Vilken påhittig unge! Skicka hit henne, här fattas det alltid idéer trots att vi har FEM tonårstjejer... (kanske just därför??)

    SvaraRadera