torsdag, januari 31, 2013

Torsdag

Inget samtal från Dr G än.
Men det är ok, jag vet ju i stora drag hur det ser ut.

Jag mår fortfarande illa, trots tabletter av alla möjliga slag.

Mitt mobilnummer fungerar fortfarande inte, idag när jag ringde och tjata så visar det sig att de måste skicka ett nytt sim-kort. Förhoppningsvis så hinner det komma till i morgon, annars så kommer jag inte att bli kontaktbar förrän på måndag. Självklart går det bra att ringa på vårt hemnummer. Jag kommer nog inte vara ute på vift så mycket de närmaste dagarna.

Idag ska barnens hår klippas, så dagens utflykt blir till frisören. Mer än så händer inte. Mitt eget är det ju ingen idé att trimma, det kommer ju ändå trilla av om någon vecka eller två.

Och tack än en gång för allt stöd och alla fina kommentarer.

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Du är fantastisk som lever på ditt liv så normalt som möjligt trots alla prövningar, dessutom ska du behöva utstå telefonproblem, inte bra. All kraft till dig!
    Stor kram Karin T

    SvaraRadera