måndag, oktober 03, 2011

Ljusmanifestationen

Lördagens ljusmanifestation var en succé. Jag hade inte i min vildaste fantasi trott att vi skulle få så mycket support.
Så många människor som kom förbi, stannade och pratade med oss. De köpte rosa band och lotter i massor. Många vann fina priser.
Journalister från olika tidningar kom förbi för att ta bilder och intervjua oss. Jättekul.

Jag hade planerat att stanna där i ca 2-3 timmar. För jag vet att jag blir helt slut om jag gör för mycket. Plus att jag hade min dumma hals  att ta hand om. Men det var så härlig positiv stämning där att jag inte ville gå hem. Vid sju-tiden tvingade jag mig själv att gå hem, då hade jag varit där i 5 timmar.
När jag sen satte mig i soffan hemma med en kopp te kände jag hur hela kroppen värkte, det var nog inte så smart att stå upp i 5 timmar....










Nu laddar vi om inför söndagens event, Zumban på Fyrishov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar