lördag, oktober 15, 2011

Boob Market


Idag har vårt BH-lotteri varit ute på vift.
För ett gott ändamål såklart. Idag var det dags för Åse's Boobmarket på Vaksala Torg i Uppsala.
Som hon har jobbat för att få ihop denna dag, allt i förmån för kampen mot bröstcancer. Och hur många volontärer som helst som ställde upp helt gratis och jobbade på torget idag.
Helt otroligt. Ännu en gång blir jag så fascinerad av hur många underbara människor det finns där ute som ställer upp för ett gott ändamål. Det var lite kyligt idag, men det var ändå mycket folk ute och fynda.
Veronica och jag var där i ca 4 timmar, skramlade med bössor och hjälpte till där det behövdes.
Det ska bli spännande att höra sen hur mycket pengar som samlades in idag.




Nu har även intervjun blivit av som jag pratade om tidigare.
En jättetrevlig tjej som heter Erika intervjuade mig och skrev "artikeln". Den är nu publicerad på nätverket "Scandinavian Cougar's" hemsida.
 Klicka här om du vill läsa den.

Annars så rullar dagarna på, igår jobbade jag en massa timmar (kändes det som i alla fall). På kvällen åkte vi hem till syster med familj och åt god middag. Eftersom det var fredagkväll var alla, inte minst barnen trötta, så det blev inte en så jättesen kväll, men det var gott och trevligt! Tack, tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar