fredag, maj 03, 2013

Jag är trött

Här är ett inlägg jag trodde att jag publicerade i onsdags....förlåt om ni blev oroliga.

Inte så pigg som jag trodde....
Behöver inte göra mycket för att bli helt slut. I helgen tex var barnen och jag hem till Sofie på en fika, jättemysigt och trevligt. Vi satt ute i solskenet och åt fruktsallad. Tack, tack. Sen åkte vi vidare till Gränby C för att L ville handla för sina födelsedagspengar. Jag var helt slut efter den eftermiddagen.
Sov gott och länge den natten kan jag lova.

I måndags var det ingen skola, men eftersom S var tvungen att jobba och jag är som jag är, så fick barnen gå på fritids. Malin var snäll och hjälpte till genom att hämta hem dem samtidigt som hon hämtade hem sina egna barn. Vilket underlättade mycket för mig, jag behövde bara åka till Malin för att äta middag och hämta hem barnen. Tack snälla Malin för hjälpen.

I tisdags och idag har jag vaknat med fruktansvärd huvudvärk som har suttit i hela dagen. Inte skönt. Har gått och lagt mig några timmar på eftermiddagen, det har hjälpt ett tag, men sen har huvudvärken hittat tillbaka igen. Inte bra. Vet inte vad det beror på, det kan vara ren trötthet, men vet inte helt säkert. Får se hur jag mår imorgon.

5 kommentarer:

  1. Hoppas så att du känner dig piggare imorgon. Stor Varm Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra av dig. Men jag förstår att du har det kämpigt. Hoppas att du blir förunnad bättre perioder. Kram !

    SvaraRadera
  3. Ja man saknar dina inlägg! Må du känna dig piggare snart o kunna njuta av vårvärmen!

    SvaraRadera
  4. Fina, fina Jenny!
    Jag har följt dig under hela ditt bloggande! Jag har bara kommenterat två eller tre gånger. Nu måste jag bara göra det igen! Du verkar vara en helt fantastisk människa, mamma, fru, dotter och vän! Jenny, det skulle inte förvåna mig ett dugg om du blir 100 år!! På ett eller annat sätt kommer du att bli det. Du är grym! Din grundtrygghet, var har du fått den från? Kramar från Eva i Göteborg.

    SvaraRadera
  5. Tack för att du delar med dig, du skriver så bra, det hjälper oss andra som drabbats att hämta kraft. Varm hälsning Tina

    SvaraRadera