fredag, juli 08, 2011

Tjohooo

I tisdags fick jag behandling igen och tänk, nu behöver jag inte åka in till Ackis på 3 hela veckor! De ni!
Det är dags för en DT-röntgen igen i slutet av juli, och min nästa behandling har jag inte förrän i början av augusti. Det kommer att kännas konstigt. Efter att ha varit dit varje vecka i ett halvår så kan man minst sagt säga att det har blivit en vana att åka till sjukhuset.
Jag hoppas att min kropp tar vara på vilan nu och blir starkare under den här månaden som jag har förhandlat mig ledigt.

Efter att ha varit hemma i värmen och väntat på att jag skulle få min behandling så åkte vi iväg på en Helsingforskryssning hela familjen i onsdags kväll. 40 timmars, alltså med två nätter på båten och en dag i land i Helsingfors. Jag tror faktiskt att jag aldrig har varit i Helsingfors förut. Det var varmt även där och vi strosade runt och tittade oss omkring. Barnen lessnade ganska snabbt på att gå runt, så vi var tillbaka på båten ett par timmar innan avfärd igen. På båten fanns det massor att göra för barnen. Lekrum, bad, shower etc etc. Så de var väldigt nöjda.
Jag gick mest omkring och tog bilder med min nya kamera.....
Vi funderade först på att stanna kvar i Stockholm idag, men det är för varmt och kvavt. Jag orkade inte och det tror jag inte barnen heller hade gjort. Så vi åkte hem och barnen badar nu i poolen istället, det går bra det också. Ibland är det skönt att ha dagar hemma på semstern som man bara kan vara, utan måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar