måndag, april 22, 2013

8 år!

I söndags fyllde vår "lilla bebis" 8 år.
Tänk, 8 år!!!
Hennes födelsedag var mitt nästa delmål, och nu är det uppnått. Fantastiskt. Nöjd.

Vi började helgen med att ha familjen här på middag i fredags för att fira L.
Det gick bra och Steve lagade god mat som vanligt.
Tårtan köpte vi faktiskt. Jag frågade Livia vad hon ville ha för tårta och hon insisterade på en blå princesstårta med en blomma (som hon skulle äta!), och jag hade ingen ork att baka en tårta, så vi köpte den!



I söndags hade hon sitt kompiskalas, full fart, hög volym.
S tog hand om det mesta, jag blir trött av att bara höra allt ljud. Men det var bara att bita ihop i 2 timmar. Vi hade tur med fint väder och kunde hålla till i uterummet och i trädgården och framför allt  på studsmattan. L och jag bakade tårtan tillsammans och den blev en succé. Hon blev jätteglad för alla fina presenter. På söndagkväll hade vi en lycklig men trött 8-åring. Kärlek!

Nu går livet vidare, vad är mitt nästa delmål? Sommaren!

2 kommentarer:

  1. Åhh min "Lilla Bebis" blir 8 år i november....... Usch ja det är hemskt hur man sätter upp milstolpar som man hoppas få vara med om..... Ha en bra dag / Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är bra att sätta upp delmål, så gör jag också. Och det ska vara roliga saker, så att man hela tiden har något att se fram emot. Lycka till!

    SvaraRadera